Rendszerüzenet
Az oldal üzemeltetője süti fájlokat (cookie) használ a GDPR rendelet szabályainak megfelelően, mely fájlok a látogató számítógépén tárolódnak.

Polgármesteri Hivatal

  • Jegyzo: dr. Nagy Nándor
  • Aljegyzo: dr. Németh Adrienn

Hajdúdorog, mint Debrecen után a megye 12. legnagyobb – 8441 – lakosú városa, Hajdú-Bihar megye észak-keleti, ritkán lakott térségében fekszik, 10064 hektár közigazgatási területtel, Debrecentol észak-nyugati irányban, 36 km távolságra.

A szervezet létszáma

A Hajdúdorogi Polgármesteri Hivatal engedélyezett létszáma 38 fo. Közszolgálati tisztviselok száma 24 fo, 1 fo fizikai dolgozó. Hajdúdorog Város Önkormányzata 6 fo közalkalmazott mezoort is foglalkoztat. A dolgozók átlag életkora 39 év. A nok és a férfiak aránya a hivatalon belül 76-24 %. A vezeto beosztásúak aránya a hivatali teljes létszámhoz viszonyítottan 16 % (2021. évi adatok).

A szervezet feladatköre

A Városi Polgármesteri Hivatal Hajdúdorog Város Önkormányzati Képviselo-testületének szerveként önkormányzati és jogszabályban megállapított államigazgatási feladatokat ellátó önállóan gazdálkodó költségvetési szerv.

A szervezet stratégiai céljai

A képviselo-testület által 2008. évre meghatározott teljesítményértékelés alapját képezo kiemelt célok, amely célkituzések teljesítése minden köztisztviselovel szemben elvárás. A leírtakon túlmenoen szükséges lenne a Városi Polgármesteri Hivatal épületének akadály-mentesítése, aminek megvalósításához egy alkalommal (2006-ban) pályázatot nyújtottunk be és 2008. évre is betervezte a költségvetési rendeletébe a pályázat benyújtásához szükséges önrészt. Évek óta szeretné a hivatal vezetése megvalósítani a közigazgatás-specifikus minoségfejlesztési modell, a szervezeti teljesítményt méro Közös Értékelési Keretrendszer (CAF) bevezetését. Az e-közigazgatás szélesítését tervezzük a meglévo elektronikus könyvelési és iktatórendszer mellé az okmányirodai ügyfélkapu tapasztalatainak felhasználásával. Az ügyfelek részére a város honlapján virtuális polgármesteri és jegyzoi fogadóórát tervezünk havi egy alkalommal. Az okmányirodában bankkártya-leolvasó készülék beillesztését szeretnénk az ügyfelek tehermentesítése érdekében a postai befizetéssel szemben. Pályázatíró-csoport létrehozásának megszervezését kezdtük meg 2007. évben az Észak-alföldi Regionális Munkaügyi Központ Debreceni Regionális Kirendeltsége Hajdúnánás közremuködésével 5 fo pályakezdo diplomás fiatal foglalkoztatásával.

A szervezet muködésének fontosabb jellemzoi

A Városi Polgármesteri Hivatal muködésének elsodleges jellemzoje a törvényes és tisztességes ügyintézés, az önkormányzati érdekkülönbségek miatti konfliktusok enyhítése, az eloírásoknak megfelelo eloterjesztések és megoldási alternatívák megadásával. A város lakosságának és a hivatali munkában résztvevo társhatóságok, partnerek igényeinek magas szintu kiszolgálása. A városfejlesztésében való közremuködés a modern informatikai és technikai eszközök, valamint képzett és udvarias munkatársak alkalmazásával. Munkahely-teremto beruházások támogatása az önkormányzati és hivatali kapcsolatrendszerrel.